30 juni, 2015

Weekend foto blog


Ballonnetjes bij de brug waar 3VOOR12/Utrecht bandjes uitdeelden voor geheime sessies van Danibal en Kim Janssen

Afgelopen weekend, of nouja de zaterdag, was ik aanwezig bij DeBeschaving in de Botanische Tuinen, Utrecht. Zoals ik al zei ben ik grote fan van festivalseizoen. Tuurlijk doe ik leuke dingen niet alleen en ging ik samen met Irene op pad omdat ik haar dat cadeau had gegeven. Irene kwam nog de avond ervoor bij mij zodat we extra quality time konden hebben.


Pak je camera en hatseflats, je kan de dinotrail lopen in de botanische tuinen!
De volgende ochtend gingen we richting de uithof, met eerst een stop bij de Episode om toch maar even snel een kek jasje en zonnebril aan te schaffen. En blij dat ik ben, want s'avonds koelde het dan ook af naar -100 graden. Naast de muziekprogrammering, was er een overvloed aan randprogramma's zoals een geheime rave in het bos, onder tipi's door skelteren en verven. Maar eerlijk, iedereen komt toch gewoon voor de muzikale programmering. Typhoon is de ultieme eindbaas van de lobi. Eerder gezien in Metropool, met hem gewerkt maar geen enkele show gezien tijdens het seizoen (shame on me, niet eens op pinkpop en best kept secret). Naast Typhoon was er de backstage sessie van Kim Janssen die overigens dromerige liedjes zingt die hij gecreƫerd heeft omdat hij vanaf kinds af aan in Aziƫ is opgegroeid.

Hanni el Khatib die een dansje met een mager publiek kwam doen, gekkigheid

 Later was het tijd voor de band uit California, USA genaamd Hanni El Khatib. Geen idee hoe ze daar ingodsnaam op gekomen zijn, maar dat zou de zanger's naam vast zijn. Toffe band, mager publiek. Helaas stroomde de tent ook niet meer vol bij Circa Waves, die nog een dag van tevoren Glastonbury(!) wegspeelden. Heerlijke dansjes gedaan en voor mijn gevoel als enige, aangezien iedereen aan het queuen was voor een rare underground bandje genaamd Kensington. Grapje, ze zijn favorietjes (fact). Hoe je bij Oscar and The Wolf altijd garant kan staan voor een gratis trip, staat Kensington garant voor een feestje met overmatig gebruik van confetti en vuurregen.

030 homeboys van Kensington

Al met al was het een mooie dag van cultuur in de natuur. Zoiets sluit je dan ook alleen maar af bij de McDonald's waar je tientallen hamburgers naar binnen werkt en zo de bus naar huis in rolt. Half 2 gingen wij slapen, half 2 kwamen wij uit bed. Tja...






Geen opmerkingen:

Een reactie posten